فروش عمده قرنیز پلیمری 7 سانتی

قرنیز پلیمری 7 سانتی نمونه ای از قرنیز هایی است که در منزل و مکان های تجاری و اداری زیادی از آن استفاده می‌شود . قرنیز پلیمری دیوارپوش معمولا در محل اتصال دیوارها و کف نصب می‌شود . استفاده این قرنیز ها در منزل و محل کار زیبایی خاصی را می تواند به محیط ببخشد . قرنیز یک نوع نوار برجسته بوده که جنس ، رنگ وطرح های مختلفی دارد . در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های قرنیز پلیمری آشنا می‌شوند .

فروش عمده قرنیز پلیمری 7 سانتی

5 ویژگی مهم قرنیز پلیمری دیوارپوش

5 ویژگی مهم قرنیز پلیمری دیوارپوش

از زمان های قدیم تا کنون قرنیز ها در انواع ساختمان ها به منظور زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند . قرنیز ها انواع مختلفی دارند . از جمله این قرنیز ها می‌توان به قرنیز های سنگی ، قرنیز های ام دی اف و قرنیز های پلیمری اشاره کرد . برای نصب قرنیز باید به مواردی دقت شود . رنگ قرنیز باید تیره تر از رنگ کف پوش ها انتخاب شود . قرنیز های ۷ سانتی متری برای فضا های کوچک تر مناسب هستند . رنگ قرنیز ها را معمولا هماهنگ با رنگ درب ها و یا رنگ کابینت ها باید انتخاب کنید .

برای چسباندن قرنیز ها به دیوار باید از چسب مخصوص استفاده شود . برای سالن های با ارتفاع زیاد بهتر است از قرنیز های بلند تر استفاده شود . بهتر است نصب قرنیز ها توسط کارشناس ماهر در این کار صورت گیرد . قرنیز های پلیمری ضد آب بوده و در برابر عوامل محیطی دچار ساییدگی نمی‌شوند . این قرنیز ها در برابر ضربه ها و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان داده اند . علاقه مندان به سبک مینیمالیستی بهتر است از قرنیز های سفید رنگ استفاده کنند . نظافت کردن قرنیزها بسیار مهم می‌باشد به طوری که اگر مرتب تمیز نشوند بعد از مدتی کهنه وقدیمی به نظر خواهند رسید .

قیمت انواع قرنیز پلیمری 7 سانتی

قیمت انواع قرنیز پلیمری 7 سانتی

امروزه قرنیز ها با انواع مختلفی در بازار در دسترس است . قیمت قرنیز پلیمری معمولا به اندازه و طرح های آن بستگی دارد . در فروشگاه های ما انواع قرنیز پلیمری در رنگ ها ، اندازه ها و طرح های مختلف موجود می‌باشد . به همین خاطر مجموعه ما جوابگوی انواع سلیقه ها هست . شما بسته به محیطی که میخواهید از این قرنیز ها استفاده کنید میتوانید از نوع مناسب آن استفاده نمایید . همچنین برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به راحتی به سایت ما دسترسی داشته باشید یا با ما تماس بگیرید . با قرنیز های پلیمری ما زیبایی را به محل کار و منزل خود بیاورید .

41

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما